AEG L50460FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L50460FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Beachwave007 02-02-2018

Voor mij nooit meer een AEG!

Geschreven voor: AEG L50460FL

Sinds 3 jaar deze machine in bezit. Vanaf het begin al problemen met het centrifugeren. De hele machine schudt enorm en de trommel 'slaat' werkelijk keihard bij het starten en het beëindigen van de centrifuge. Hiervoor is al een monteur geweest, die aangaf dat ik de trommel maar "voller moest stoppen". Daardoor zou het gewicht gelijkmatiger verdeeld worden, maar niets was minder waar. Ik ben werkelijk naar de wasmachine toegerend en heb hem vast moeten houden omdat hij halverwege mijn badkamer stond. Ik kan er geen dekbedovertrek en onderlaken samen in wassen, dan slaat de hele machine op hol. Zelfs bij een legere trommel blijven de problemen bestaan. Alle voorgestelde dingen heb ik geprobeerd, de machine staat waterpas, de voeten raken allemaal de grond, andere belading, etc.
Ondertussen is mijn garantie verlopen, maar er is niets opgelost.

De was wordt wel goed schoon, maar ik durf er bijna niet meer in te wassen omdat ik bang ben dat de trommel me een dezer dagen na komt. Ik ben bang dat deze machine niet meer lang meegaat. Voor mij nooit meer een AEG!

Pluspunten

• schone was

Minpunten

• lawaai
  • hevig schudden van de machine
  • kan alleen kleine wasjes draaien op 800 toeren
  • geen oplossing na bezoek van technicus

vanve 07-07-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Goede wasmachine, prijs/kwaliteit is prima.
Wast perfect. Makkelijk in te stellen en met
de ideale kleine was van 30 min. en tijdsuitstelling.
Ik wil geen andere meer als AEG.

hupse16 29-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

machine zeer makkelijk in gebruik mooi van vormgeving
De diverse soorten progamma's. vooral het 30min programma.
Plus de duidelijke display die veel van het programma weergeeft
zoals de weergave van de resterende tijd

jokededijcker 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

helaas tot op heden niet tevreden, machine staat ontzettend te schudden tijdens het programma katoenen was, na het wassen en pompen gaat de machine de was verdelen en schud de machine hevig, er komt een monteur en hopelijk wordt het probleem opgelost.

beachwave007 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Mooie machine die doet wat hij moet doen. Ik vind dat hij tijdens het centrifugeren best wel wat lawaai maakt, maar dit komt misschien omdat hij op een tegelvloer staat in de badkamer.
Verder erg veel fijne wasprogramma's en de mogelijkheid om ook een klein wasje in 30 minuten te doen, vind ik erg fijn. Kortom, een machine zonder poespas voor een goede prijs!

arie leibbrand 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Prima machine mooi stil en doet wat hij doen moet.
De was is keurig schoon en zo goed als droog ,ook de bediening is kinderlijk eenvoudig en wijst vanzelf.

Thea Schmitt 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Super blij met de wasmachine makkelijk te gebruiken, was heerlijk schoon en geluidsarm.
Ook handig het handmatig instellen van de verkorte was.
Snel in huis ben er ontzettend blij mee.

aaldijkjansen 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Degelijk en genakkelijk te bedienen wasmachine. Prijs/kwaliteit uitermate tevreden. Apparaat is zeer geluidsarm.

carole31 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Erg handig in gebruik. Fijn dat je per programma kunt kiezen op welke temperatuur je wilt wassen. Ook is de optie verkort programma erg handig als je was niet zo vies is. Ben heel tevreden met deze wasmachine. Een goede prijs / kwaliteit verhouding

schinkelh 18-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Ter vervanging van de oude EG wasmachine, die na 5,5 j door een constructie fout defect raakte, deze machine aangeschaft. Wel een brief naar AEG gestuurd met verzoek op deze machine verlengde garantie te verlenen, helaas afgewezen. Wel bericht dat er een coulance regeling bestaat geldt t/m 6 jaar, voorwaarden echter niet bekend gesteld. Deze machine bevalt op zich goed, redelijk stil allen bij centriffugeren hoor je hem. Duurzaamheid? Ik ben benieuwd.

hhazeleger 08-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Superfijne wasmachine met veel mogelijkheden!Makkelijk in gebruik, maakt weinig lawaai en fijn voor kleine wasjes.s Avonds besteld en de volgende ochtend al in huis.

Barbera01 03-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Altijd fijn om weer een nieuw apparaat in huis te hebben maar wat ik het meest prettig vind aan deze wasmachine is dat je de wastijd van een 40 gradenwas tot 50 minuten in kan korten wat voor de meeste doorsnee wassen gewoon voldoende is. Ik hoop nog jaren plezier van deze wasmachine te hebben!

MayorTom 03-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Goede stille machine met genoeg mogelijkheden (ook Eco- en korte programma's). Handig ook dat je kunt zien hoe lang het programma nog duurt door de tijdsindicator.

kpnplanet.nl 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Super wasmachine, wast schoon, bijna geen lawaai, gemakkelijk in gebruik, zuinig met energie, kortom een kind kan de was doen.

omzigtig 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Makkelijk en zuinig in gebruik en geruisloos.Je hoort hem bijna niet.Duidelijke handleiding voor een ieder begrijpelijk.

elmomarja12 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

Een prima machine, en handig dat je het hoofdprogramma kan inkorten.
en voor mij belangrijk er zit een miniwas op.

Marcelradio 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L50460FL

In één woord gewoon een goeie wasmachine die doet wat hij moet doen: wassen!
De wasmachine op zaterdag besteld bij Coolblue en maandagochtend stonden ze al op de stoep om de wasmachine te komen brengen én GRATIS te komen aansluiten (op de 1e verdieping nota bene)! Uiteraard werd de oude machine ook kosteloos van de 1e verdieping verwijderd en meegenomen.
Wat de machine betreft: deze doet gewoon waarvoor die is gekocht, wassen. Afgezien van de uitgebreide wasprogramma's en de diverse extra keuzes (temperatuur, toerental, extra spoelen etc.) verder geen onnodige poespas, zoals touchscreen enzo.
Wat erg te prijzen is, zijn de stabilisator waardoor de wasmachine niet onnodig staat te trillen (onze oude danste door het washok heen) en de stilte tijdens het centrifugeren. Je hoort niet meer dat de machine aan staat.
Enige nadeel zijn de piepjes aan het einde van het wasprogramma, maar deze zijn gelukkig uit te schakelen. Aan de andere kant, zullen andere mensen die piepjes wel weer prettig vinden.

Verder is de prijs ook gewoon heel gunstig voor zo'n goede machine!